Recept: Hemels choco-havermouttaartje met peer

chocohavermouttaartje

Goedemorgen! Zie hier, het beste ontbijtje ooit! Ik geef toe, volgens mij zeg ik dat vaker over mijn ontbijtjes, maar dit ontbijtje verdient echt de titel. Een hemels chocohavermouttaartje met een hele peer. Heaven on a plate! Heb je nog niet ontbeten? Lees dan snel verder en duik de keuken in. 

Ik, Miss Havermout, ontbijt elke dag met, je raad het al, havermout. Een van mijn favoriete smaakcombinaties is havermout met cacaopoeder een peer. Havermout in een bakje, melk en cacaopoeder erbij en een peer in stukjes snijden. Hop in de magnetron en aanvallen. Maar zo’n papje kan altijd beter, dus ik bedacht deze versie 2.0. En hij is HEMELS!

chocohavermouttaartje1

Oh ja, en had ik al verteld dat er zelfs Tony’s chocolony salted caramel in zit? Hier is het recept, want je hebt nu vast trek gekregen.

Chocohavermouttaartje met peer

Mijn dag kan niet meer stuk na zo’n begin. Fijne dag allemaal.

Miss Havermout


UPDATE

Vanmorgen had ik zo’n zin in dit ontbijtje, maar de peren die ik in huis had waren nog best hard. Niet zo geschikt voor dit receptje dus, want zo’n hele peer wordt dan nooit lekker zacht in de oven. Daarom bedacht ik een alternatief. Ik sneed de peer in kleine plakjes en legde die op het havermoutmengsel. Ook super lekker! Nadat mijn warme taartje uit de oven kwam heb ik er nog wat vanillekwark, peer en frambozen op gelegd. Yummy!

1169823_526950300818075_1685031325_n(1)

 

One thought on “Recept: Hemels choco-havermouttaartje met peer

Geef een reactie

