Tosti Tuesday: Tropische tosti met kiwi

1516905_1558181234510989_1916051893_n

Disdag is Tosti Tuesday voor mij! Met een grillpan of tosti-ijzer wordt een boterham opeens een super fancy lunch. Maar de tosti ham-kaas hebben we nu allemaal wel gezien toch? Daarom een tropisch alternatief vandaag.

De tropische kiwi tosti!! Kiwi? Op een tosti? Ja dat dacht ik ook. Het was zo’n dag dat de koelkast opgeruimd moest worden en ik vond nog een kiwi. Het was lunchtijd en ik had zin in een tosti. Dus ik ging op de experimentele toer en besloot een kiwi tosti te maken. En echt waar, geloof me, het is zooo lekker.

Durf jij het ook aan? Hier is het recept:

kiwi tostie

Smakelijk!

Miss Havermout

 

Geef een reactie

